RPP #012 Kristijonas Nalivaika – Marketingas, mąstymo modeliai ir paradoksai

Su Kristijonu kalbame apie skaitmeninį ir standartinį marketingą, komunikaciją ir tai kaip žmonės supranta ir priima pasaulį. Šiek tiek apie Budizmą, blaivų ir kritinį mąstymą, technologijas ir kartų skirtumus. Kalbame abiems aktualiomis temomis, todėl pokalbis lengvai galėjo tęstis dar porą valandų, tačiau antra dalis bus kitą kartą.

Kristijonas @LinkedIn

RP podkastą gali rasti iTunes, Spotify, Youtube ir parsisiųsti į savo kompiuterį.

Nuorodos:


Turinys

0:00:58 – Pradžia
0:07:23 – Šiandieninė komunikacija apie Covid-19 virusą.
0:11:06 – Kaip nepasimesti tarp konspiracinių teorijų apie Covid-19, Kiniją ir 5G.
0:16:10 – Kritinio mąstymo svarba ypatingų padėčių laiku.
0:24:04 – Kaip meninės vizijos atspindi pasaulio realybę – ar pasaulis jau pakeliui į Matricą ir Wally?
0:25:54 – Skaitmeninė ir tikroji realybė ar abi jos yra iliuzijos?
0:32:25 – Juodosios gulbės paradoksas.
0:34:11 – Kodėl ekonominės krizės pasaulį visada užklumpa netikėtai.
0:45:06 – Kaip ir Lietuvoje su kritiniu mąstymu?
0:50:20 – Marketingas ir manipuliavimas žmonių dėmesiu.
0:54:25 – Melagingos medijos desperatiški mėginimai pritraukti dėmesį ir kaip viską vertinti kritiškai.
0:59:25 – Kaip kuruoti savo naujienų srautą ir apie Z kartos sugebėjimą atsirinkti informaciją.
1:05:15 – Skirtingų kartų aklosios zonos.
1:07:27 – Apie (tavo) vartotojo kelionę.
1:10:33 – Etiškas marketingas vienoje pusėje, vartotojiškumas ir šlamšto gaminimas kitoje.

daugiau pokalbių į temą

komentarai

avatar
  Prenumeruoti  
Pranešti

gauk naujausius podcastus

temos