Gyventi daugiau nei 100 metų ir kasdien jaustis puikiai

Biohakingas yra 21a tendencija, kuria sekantys žmonės siekia aktyviai tobulinti savo biologines sistemas

BIO = biologija
HAKINGAS = sistematinis požiūris į procesus, su tikslu juos kontroliuoti ir patobulinti. Sukurti naujas sistemas.

Biohakingas yra holistinis požiūris, kuriuo vadovaujantis mes galime daryti įtaką savo organizmui ir išoriniams faktoriams, kurie veikia organizmą. Tokiu būdu gali atsidurti ant evoliucijos slenksčio ir tapdamas geriausia įmanoma savęs versija praplėsti žmonių rūšies galimybių ribas.

Jei medicinos mums reikia, kad pataisytų mūsų sveikatą iki bazinio, normalaus lygio, tuomet biohakingas yra veikla, kuri pakelia mūsų bazinį sveikatos lygį aukščiau normos. Gali mąstyti efektyviau, mokytis greičiau, turėti kūną kuris yra atsparus traumoms ir iššūkiams, organizmą, kuris sensta daug lėčiau, yra atsparesnis stresui ir ligoms.

Biohakingas nėra skirtas ar privalomas kiekvienam. Tačiau, pasirinkusiems, norintiems ir aktyviai siekiantiems – biohakingas suteikia asmeninę už savo sveikatą ir aplinką. Tai yra pro-aktyvus požiūris į tai ką gali kontroliuoti ir tai kas nėra tavo galioje.

Biohakingas yra progresyvus požiūris į žmogaus sveikatą. Tačiau per laiką, visos progresyvios technologijos tampa nauja norma. Penicilinas buvo savotiškas biohakingas. Kultūrizmo industrija leido ištobulinti maksimalaus augimo protokolus. Neuromokslai leidžia suprasti kaip išties veikia smegenys. Tai vyksta visur ir visada.

Didelė biohakingo principų dalis ateina iš evoliucijos teorijos. Sujungus šias žinias su moderniu mokslu ir senovinėmis sveikatingumo praktikomis mes gauname veikiančius metodus, kuriuos taikant galime jaustis išties puikiai ir daug pasiekti. Tačiau Raumeningame Prote neatmetamas ir dvasinis žmogaus gyvenimo aspektas. Biohakingas čia yra holistinis ir pragmatinis požiūris į žmogų ir jį supantį pasaulį.

Raumeningas Protas yra suskirstytas į tris glaudžiai tarpusavyje susijusias kategorijas.

Organizmas

 

 

Čia vyrauja temos apie raumenis, organus, smegenis, metabolinius procesus ir kaip visa tai veikia tarpusavyje. Pasitelkiant įvairias praktikas ir metodus galima sukurti iškarto juntamą įtaką savo organizmui. Tačiau didžiausi privalumai yra suformuojami užsiimant reguliaria praktika.

• Kvėpavimas
• Jėgos treniruotės
• Poilsis
• Šviesa ir jos poveikis
Tarpinis badavimas
Šalčio ir karščio praktikos

Taip pat galima taikyti įvairius preparatus.

• Maisto papildai
• Adaptogenai
Notropikai
• Stimuliantai

Maistas

 

 

Tai tinkama mityba, kuri užtikrina gerą organizmo ir smegenų sveikatą. Plius toks maistas yra skanus, sotus ir leidžia jaustis puikiai. Mikro ir makro maistinės medžiagos yra svarbu. Tačiau dietą reikia rinktis pagal tai kur tu gyveni, ko nori iš gyvenimo ir tai koks maistas tau leidžia jaustis geriausiai.

Paleo dieta
• Ketogeninė dieta
• Probiotikai
• Sezoninė mityba

Protas

 

 

Tai metodai, kurie leidžia mąstyti, kurti ir spręsti problemas. Susitvarkyti su savo vidiniu kritiku, pažaboti nerimą ir nustoti rūpintis dėl nereikšmingų dalykų. Taip pat formuoti teigiamomis vertybėmis grįstą požiūrį į pasaulį ir save. Giluminis savęs pažinimas yra be galo vertinga veikla kiekvienam individui. Čia prasideda tikras #realybėsHakingas.

Tėkmės būsena
• Praktinė filosofija
• Tikslų kėlimas ir aktyvus jų siekimas
• Augaliniai patobulinimai mąstymo modeliams


 

avatar
  Prenumeruoti  
Pranešti