Juozas yra žmogus, kuris turi sporto medicinos gydytojo licenziją ir šiuo metu leidžia laiką padėdamas asmenims tapti fiziškai stipresniais – kad pakiltų gyvenimo kokybė, nebemaustų nugaros ir sustiprėtų širdies veikla.
Kaip bebūtų keista – fizinis pajėgumas kažkodėl padeda susitvarkyti su visokeriopomis baimėmis, kurios mus kartais sukausto. Apie tai kodėl sunkumai grynina ir yra šis podkastas.

Asmeninis Juozo Jankausko tinklaraštis Dr.Keto


Turinys
02:34 Kaip nesijaudinti prieš kamerą ar mikrofoną.
04:55 Kodėl mes bijome kalbėti viešai?
07:15 Kodėl žmogus turi didelį akies baltymą ir mažą rainelę?
09:50 „Toleruotini sunkumai grynina sielą“
10:48 Kodėl žmonės dažniausiai yra silpni sveikatos aspekte ir ką verta daryti?
12:33 Kaip padaryti gerą vidinių dalykų inventorizaciją ir kodėl tai yra ypač svarbu?
21:06  Kaip, vis tik, tie sunkumai grynina sielą?
22:40 Kaip, po sporto, vyksta atsistatymas ir kada įvyksta progresas.
29:40 Kas naujo keto pasaulyje?
40:35 Svarstymai ar naudinga ir atsakinga rinktis ketodeninę dietą ir tarpinį badavimą ilgesnėje gyvenimo perspektyvoje?
54:25 Bajezinis suvokimo modelis
1:01:35 Notropikai ir modafinilas
1:13:15 Šventa geros gyvenimo kokybės trejybė.
1:17:30 Kas yra tikras jėgos sportas ir kaip tai galima panaudoti nugalėti baimes.
1:33:56 Ekstremalaus kvėpavimo treniruotės padedančios suvaldyti stresą gyvenimiškose situacijose.
01:39:10 Ką Juozas mano apie žmones kasdien kovojančius už savo gyvybę viešajame transporte.
01:43:24 Kodėl Lietuvoje taip retai minimi uždegiminiai procesai (angl. inflamation)?
01:56:16 Filosofinės diskusijos apie tvarką, chaosą, laiką, (ne)veiksnumo kainą ir (dar) sunkumų praktikavimo.


Juozo citatos:

„Tuomet mes matome tuos asmenis viešajame transporte, kuomet jie kovoja dėl savo gyvybės kiekvieną kartą, kai troleibuso vairuotojas pasirenka staigaus stabdžio paspaudimo veiksmą /…/“
Iš straipsnio – Kodėl “kilnoti” turėtum ir tu? Preambulė

„Toleruotini sunkumai yra siekiamybė, o ne vengtinumas. Toleruotini sunkumai grynina.“
Iš straipsnio – Keto meniu ir rekomendacijos (1.0)



Minėtos nuorodos:

• Jordan Peterson – kertiniai vyrų ir moterų skirtumai
• Metų trukmės badavimo studija 
• Louis Pasteur – Mikrobiologas ir chemikas – sukūręs vakcinavimo, mikrobų fermentavimo ir pasterizacijos principus. Taip pat vakciną nuo pasiutligės.
• Juozo sunkaus kilnojimo daina – Yazz the only way is up
Peter Attia paskaita apie mirties atidėjimą ir kitokį požiūrį į ilgaamžiškumą.
• Stephen Fry – Mythos: The Greek Myths Retold


Juozo rekomenduojami raumeningi protai:

• Peter Attia – Jei nori gyventi ilgai ir sveikai, jis yra tavo svajonių specialistas. #ilgaamžiškumas #keto #jėga
Jordan Peterson – Klinikinis psichologas, psichologijos profesorius, rašytojas. Kalbantis apie tai kaip susitvarkyti gyvenimą.
Mark Rippetoe – Jėgos sporto treneris ir autorius.
Robert Sapolsky  – Biologijos mokslų, neurologijos ir neurologijos mokslų profesorius. Parašė: „keletą informatyvių ir komiškų knygų, kurios pristato naujausias psichoneurobiologijos žinias pasimėgavimą keliančiu, lengvai skaitomu formatu.“ + Rekomenduojama paskaita

 

avatar
  Prenumeruoti  
naujausius seniausius
Pranešti
Gin
Svečias
Gin

Puiku!