Miesto Šamanų Vakarėlis: Draugai Kvadratu

12548905_10207509135219070_4518586649508718939_n

Tavo biologija yra susijusių sistemų rinkinys, kuris santykiauja su aplinka. Biohakingas yra mėginimas patobulinti tas sistemas. Per suvartojamą maistą, kitas medžiagas ir fizinę veiklą.


Kava

Kaip išsirinkti gerą kavą? Prekybos centre rasti geros kavos neįmanoma. Tokios galima nusipirkti iš mažų manufaktūrų, kurios skrudina kavą Lietuvoje ir ypač rūpinasi visapusiška kokybe.

Ant kavos pakuotės reikia ieškoti regiono, kur kava buvo užauginta ir kaip apdorotos žalios pupelės. Kaip vadinasi kavos medis ir koks jo porūšis. Kaip aukštai augo kava ir koks fermerio vardas.

Tau nereikia suprasti ką tie dalykai reiškia. Svarbiausia yra faktas, kad kavos skrudintojas neslepia savo produkto kilmės.

Papildomi kokybės kriterijai.

  • Ieškok kavos, kuri apdorota drėgnuoju metodu.
  • Pupelės augintos kuo aukščiau: 3000 – 6000 pėdų aukštyje.
  • Pupelės skrudintos ne seniau nei prieš savaitę.

Tai sumažina galimybę pupelėms būti stipriai užkrėstoms pelėliais. Mikotoksinai yra pelėsio tipas, kurio per didelis kiekis sukelia prastą savijautą po kavos puodelio.

Bonusas – kaip iš kavos pasidaryti notropinį paketą, kuris įjungs šeštą produktyvumo bėgį.


Vitaminas D

Vitaminas D naudojamas daugiau nei 1000 žmogaus genų veikloje. Taip pat yra sudedamoji itin svarbių hormonų – testosteronas, estrogenas, žmogaus augimo hormonas ir melatoninas – dalis.

Vitaminas D yra toks svarbus, kad tai yra viena iš kelių medžiagų, kurią mūsų kūnas gali gamintis pats. Jis būtinas stipriam imunitetui išlaikyti.

Vitaminas D yra tirpus riebaluose, todėl geriausiai apsorbuojamas su riebiu maistu. Avokadai, riešutai, alyvuogių aliejus, sviestas ir pan. Vitaminas D trumpam išjungia melatonino gamybą, todėl nerekomenduojama gerti vakare.

Padauginti vitamino D yra sunku. Žmonės, kurie turi nepakankamumą dažnai skiriamos megadozės, 10 kart daugiau nei rekomenduojama paprastai.

Normali dozė sveikam žmogui gali būti 125 mikrogramai. Europoje ženklinama kaip 125µg, Amerikoje 5000iu. Dėmesio, tai yra didesnė, nei oficialiai specialistų rekomenduojama dozė.
Aš ne gydytojas ir neturiu medicininio išsilavinimo, todėl mano patarimus būtina vertinti skeptiškai.

Neturiu jokių ryšių su nuorodose esančiais produktais. Tiesiog manau jog tai yra geriausias visiems prieinamas pasirinkimas.

Swanson vitaminas D